Нову обхідну дорогу навколо Києва збудують до 2025 року

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
окружна

В межах програми «Велике будівництво» до 2025 року планують реалізувати проєкт будівництва нової Київської обхідної дороги, яка пролягатиме навколо столиці. Про це повідомляє пресслужба Офісу президента.

План передбачає спорудження Київської обхідної дороги так званим напівкільцем загальною протяжністю майже 150 км. Вона матиме шість ділянок та сполучить траси М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса, Н-01 Київ – Знам’янка, Н-08 Бориспіль – Маріуполь, М-03 Київ – Харків та М-01 Київ – Чернігів. Також будівельники зведуть міст з підходами протяжністю понад 25 км через р. Дніпро.

«Це дійсно один з ключових об’єктів програми Президента України «Велике будівництво», яка почалася тільки цього року. У 2021 році ми розпочнемо будівництво першої ділянки», – розповів Кирило Тимошенко.

Нині Києвом проїжджає понад 600 тис. автомобілів на добу, 40% з яких – транзитом. Через столицю вони рухаються в різні частини України. Наявний обхід по недобудованій Кільцевій дорозі має вигляд звичайної міської вулиці, яка оточена спальними районами. А тому щодня цією дорогою їздять ще й десятки тисяч легкових автомобілів і громадський транспорт. Через це Кільцева дорога постійно руйнується, у повітря потрапляє багато шкідливих викидів, а навколишні райони зазнають великого шумового впливу.

Київська обхідна дорога допоможе розвантажити столицю від транзитного транспорту й таким чином вбереже місто від негативного впливу фур. Піковий трафік на окремих ділянках становитиме понад 70 тис. автомобілів на добу, сумарний трафік – понад 300 тис. автівок. «Напівкільце» сконцентрує на собі до 70% вантажного транспорту.

Оскільки водії часто використовують Київ як транспортний коридор для подорожей між різними куточками держави, КОД допоможе скоротити їм час поїздки на 40-60 хв.

КОД поєднає між собою найбільші міста київської агломерації: Ірпінь, Ворзель, Васильків, Обухів, Українку, Бориспіль та Бровари. Крім того, водіям не доведеться їхати на лівий берег столиці з правого через центр міста.

Загальна вартість КОДу становить 85 млрд грн. Повністю завершити роботи з будівництва Київської обхідної дороги планується за п'ять-шість років за умов достатнього та стабільного фінансування, а також надання необхідних дозволів та покращення системи регуляції.

З 12 серпня, стартував тендер на проектні роботи першої ділянки КОД протяжністю 35 км, яка з’єднає траси М-06 Київ – Чоп та М-05 Київ – Одеса. Її хочуть зводити з початку наступного року. За попередніми розрахунками, вартість будівництва становитиме 12 млрд грн.