В Україні підвищать довговічність доріг

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
doroga

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України пропонує ввести норму у ДБН щодо обов’язкового застосування при проектуванні доріг вищих категорій (І категорії та інших категорій міжнародного та національного значення) модифікованих бітумів для підвищення надійності, міцності та довговічності доріг. За експертними оцінками, це дозволить до 20% подовжити строк служби доріг.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

“Якість будівництва доріг - постійна проблема в Україні. І з нею треба покінчувати, впроваджуючи сучасні європейські та інші закордонні рішення, які сьогодні широко застосовуються в усьому світі. Зараз ми оновлюємо ДБН щодо проектування доріг загального користування і пропонуємо внести важливу зміну та зобов’язати проектувальників застосовувати модифіковані бітуми при влаштуванні дорожнього покриття із асфальтобетону. Спочатку - на найбільших трасах, загальнодержавних дорогах та основних магістралях. І за можливості робити це на всіх дорогах. Такий матеріал вже довів свою ефективність у дорожньому будівництві, має велику тепло- і морозостійкість, еластичність та міцність. Це б сприяло подовженню строку служби наших доріг та підвищенню їх надійності та довговічності”, - написав Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Відповідна норма міститься у проекті змін до ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”.

Згідно з ними, при розробленні проектної документації на будівництво автомобільних доріг I категорії та автомобільних доріг інших категорій міжнародного та національного значення, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, необхідно передбачати влаштування дорожнього покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах модифікованих з комплексом добавок, який має передбачати обов’язкове використання полімеру, а верхнього шару основи дорожнього одягу – із асфальтобетону (у тому числі щебенево-мастикового) на модифікованих бітумах.