Нові електродепо метро робитимуть лише в промислових зонах міста

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
метро-й

З 1 вересня 2019 року вступили в дію оновлені державні будівельні норми щодо метрополітенів – ДБН «Метрополітени. Основні положення». Відповідно до них, при новому будівництві ліній та станцій метро їх електродепо та інші виробничі приміщення мають розташовуватися лише у промислово-виробничих зонах міст. Раніше місце їх розташування не було обмежене.

«Сьогодні на одну лінію метро припадає в середньому 1 або 2 електродепо в залежності від кількості станцій. Щоб не створювати зайві незручності для навколишніх жителів, у новому ДБН щодо метрополітенів було обмежено розташування нових електродепо. Тепер у випадку нового будівництва ліній і станцій вони мають розміщуватися лише в промислових районах міст. Норма вже діє з 1 вересня і є обов’язковою», - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Читайте також: Уряд звільнив двох заступників міністра регіонального розвитку, будівництва і ЖКГ

Він відмітив, що сьогодні найбільші міста в Україні дуже стрімко розвиваються і це потрібно враховувати при проектуванні нових станцій і ліній метрополітену. Тому їх планування має обов’язково відповідати актуальній містобудівній документації - генпланам та детальним планам територій.

Разом з тим, заступник міністра підкреслив, що близьке розташування житлових будинків до виробничих приміщень метро може негативно впливати на комфорт людей через електромагнітні поля, створювати зайвий шум, вібрацію, погіршувати екологію. Тому у новому ДБН також унормовані відстані від крайніх паркових колій електродепо та колій службово-з’єднувальних гілок до житлової забудови.