У Києві для будівництва споруд вищих 45 метрів потрібне погодження в Державіаслужбі та Міноборони

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
hooliver22

У Києві спорудження будівель, вищих за 45 метрів, потрібно обов’язково погоджувати у Державній авіаційній службі та Міністерстві оборони України.

Про це написав заступник директора Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації, начальник управління адміністративних послуг Юрій Тацій на своїй сторінці у Facebook.

«Згідно з постановою Кабміну «Про затвердження положення про використання повітряного простору України» будівництво та реконструкція споруд, вищих за 45 метрів, у радіусі 50 кілометрів відносно контрольної точки аеродромів мають обов’язково погоджуватись Державіаслужбою. Об'єкти, які у висоту перевищують 100 метрів, повинні отримувати погодження обов'язково - незалежно від їх місцезнаходження», - написав він.

Посадовець зауважив, що в Києві та в його околицях знаходиться 6 аеропортів, тож радіус у 50 кілометрів кілька разів накриває Київ. А це означає, що погодження будівництва, висотою понад 45 метрів, мають пройти через Міноборони чи Державіаслужбу в залежності від типу аеродрому.

Юрій Тацій також зазначив, що процес подачі документів на містобудівні умови та обмеження у цьому випадку мають свої особливості. Так, згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» особи, які планують будівництво понад 45 метрів, мають подавати заяву до Департаменту з наступними відомостями:

- про абсолютну відмітку поверхні землі на ділянці будівництва в балтійській системі висот;

- щодо абсолютної відмітки найвищої точки споруди, яка планується, також в балтійській системі висот;

- з географічними координатами об'єкта (широта і довгота).

Відомості, подані заявником для отримання МУО, погоджуються у Державіаслужбі та Міноборони. Департамент, надаючи готові вихідні дані, також дає інформацію про гранично допустиму висоту згідно з Повітряним кодексом, а також інші обмеження, пов'язані з безпекою польотів.