Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України продовжує оновлення державних будівельних норм (ДБН) щодо вулиць і доріг населених пунктів. Зокрема, розглядається норма щодо запровадження класифікації вулиць в залежності від їх функціонального призначення: для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, автомобілів або суміжного руху. Відповідно до цього можуть бути прописані вимоги та рекомендації щодо ширини різних функціональних зон: пішохідної, велосипедної тощо.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе
“Україні сьогодні не вистачає розумного та якісного підходу до організації пішохідної та транспортної інфраструктури. Як це, наприклад, працює у Європі, де вулиці і дороги, окрім іншого, класифікуються за їх функціональним призначенням. Тобто, це вулиці, що розраховані лише для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту або автомобілів чи для суміжного руху. Наприклад, у Барселоні кожна вулиця має своє функціональне призначення. Це дозволяє правильно та ефективно організовувати роботу транспорту, створює безпечні та сприятливі умови для пішоходів. Тому зараз розглядається питання можливості впровадження такого досвіду і в нас”, - зазначив Лев Парцхаладзе.
За його словами, це може дозволити мінімізувати затори в містах, зменшити рівень автомобілізації за рахунок пріоритету громадського транспорту та організації багатофункціональних вулиць для гармонійного розвитку населених пунктів.