В Україні розроблять сучасні норми проектування смуг для громадського транспорту

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
smuga

У Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України розглядають пропозицію вдосконалити рекомендаційні вимоги до влаштування відокремлених смуг для громадського транспорту, щоб покращити його роботу та підвищити безпеку і комфорт пасажирів.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

“Чомусь так склалося, що у нас, на відміну від Європи, громадський транспорт - це скоріше щось жахливе і негативне, аніж зручний альтернативний шлях дібратися на роботу, навчання чи додому. І за можливості кожен другий українець згоден пересісти на авто і витратити години часу на стояння в пробках, ніж поїхати в автобусі чи маршрутці. Це потрібно змінювати і влаштовувати зручні сучасні умови для користування громадським транспортом. Сьогодні у чинних нормах щодо проектування вулиць і доріг відсутні окремі рекомендації як потрібно влаштовувати відокремлені смуги громадського транспорту, у якій смузі руху це краще робити, для якого транспорту - рейкового чи безрейкового, також не береться до уваги функціональне призначення вулиці, її оточення та інтенсивність. Тому зараз є пропозиція переглянути ці вимоги та оновити їх відповідно до європейського досвіду, враховуючи всі ці необхідні параметри. Це могло би підвищити якість руху громадського транспорту та оптимізувати його роботу”, - написав Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

За його словами, окрім норм проектування для покращення роботи громадського транспорту в Україні також обов’язково потрібно оптимізовувати та вдосконалювати наявні міські маршрути, підвищувати якість надання транспортних послуг. “У Європі вже давно відмовляються від індивідуальних автомобілів на користь громадському транспорту або велосипедам. Ми також маємо створювати належні умови та переймати цей досвід, популяризовувати цей вид транспорту”, - додав заступник міністра.