Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України пропонує під час проектування трамвайних зупинок передбачати влаштування на них підвищених посадкових платформ на одному рівні з підлогою трамваїв для безпеки дорожнього руху та зручності пасажирів.
Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
«Трамвайні зупинки, які у нас існують зараз, на жаль, не можна назвати ні зручними, ні безпечними. Адже, для того, щоб пасажиру потрапити у транспорт, йому необхідно подолати велику різницю висоти між асфальтом та підлогою трамвая – це дуже незручно. А для маломобільних груп населення – людей з інвалідністю, похилого віку, або батьків з дітьми у візках – це взагалі нездоланна перешкода. Крім того, є небезпека для пасажирів при виході чи вході у трамвай. Тому ми вирішили змінити відповідну норму в ДБН. Експерти зараз аналізують позитивний європейський досвід з тим, щоб впровадити його і в Україні»,
- написав він
на своїй сторінці у Facebook .
Парцхаладзе розповів, що в більшості міст Європи трамвайні зупинки влаштовуються з підвищеними посадковими платформами. За рахунок підйому рівня проїзної частини, на якій розташовується така платформа, вона стає на одному рівні з підлогою трамваю.
По-перше, це зручно для будь-яких категорій пасажирів, по-друге, створює перешкоду для автомобілістів, змушуючи їх знизити швидкість та зупинитися перед платформою.
Згідно з пропозицією, такі платформи можуть влаштовуватись на проїзній частині дороги шляхом підняття її до рівня підлоги трамваю і тротуару - в цілому на 15 см. Потрапити на таку платформу або зійти з неї можна за допомогою пологих спусків чи пандусів, які влаштовуються по обидва боки платформи.
Проект змін до ДБН наразі розробляється ДП “ДерждорНДІ”.