Трамвайні зупинки робитимуть високими - на одному рівні з підлогою трамваїв

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
1(2)

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України пропонує під час проектування трамвайних зупинок передбачати  влаштування на них підвищених посадкових платформ на одному рівні з підлогою трамваїв для безпеки дорожнього руху та зручності пасажирів.

Про це  повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

«Трамвайні зупинки, які у нас існують зараз, на жаль, не можна назвати ні зручними, ні безпечними. Адже, для того, щоб пасажиру потрапити у транспорт, йому необхідно подолати велику різницю висоти між асфальтом та підлогою трамвая – це дуже незручно. А для маломобільних груп населення – людей з інвалідністю, похилого віку, або батьків з дітьми у візках – це взагалі нездоланна перешкода. Крім того, є небезпека для пасажирів при виході чи вході у трамвай. Тому ми вирішили змінити відповідну норму в ДБН. Експерти зараз аналізують позитивний європейський досвід з тим, щоб впровадити його і в Україні»,написав він на своїй сторінці у Facebook .

Парцхаладзе розповів, що в більшості міст Європи трамвайні зупинки влаштовуються з підвищеними посадковими платформами. За рахунок підйому рівня проїзної частини, на якій розташовується така платформа, вона стає на одному рівні з підлогою трамваю.

По-перше, це зручно для будь-яких категорій пасажирів, по-друге, створює перешкоду для автомобілістів, змушуючи їх знизити швидкість та зупинитися перед платформою.

Згідно з пропозицією, такі платформи можуть влаштовуватись на проїзній частині дороги шляхом підняття її до рівня підлоги трамваю і тротуару - в цілому на 15 см. Потрапити на таку платформу або зійти з неї можна за допомогою пологих спусків чи пандусів, які влаштовуються по обидва боки платформи.

Проект змін до ДБН наразі розробляється ДП “ДерждорНДІ”.