Депо нових ліній і станцій метро розташовуватимуть лише в промзонах міста

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
1 (6)

Згідно з новими державними будівельними нормами “Метрополітени. Основні положення” при будівництві нових ліній і станцій метро їх електродепо та інші виробничі приміщення мають розміщуватися лише у промислово-виробничих зонах міста. ДБН вступає в дію з 1 вересня цього року і є обов’язковим до виконання.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

“Сьогодні чинними будівельними нормами щодо метрополітенів розташування електродепо та інших виробничих будівель при будівництві нових ліній та станцій ніяк не обмежене. Як наслідок - зачасто ці виробничі зони розміщуються у різних районах міста, що робить незручності для жителів, які проживають поряд, - шум, вібрація, вплив електромагнітних полів, погіршення екології. Тому у новому ДБН було чітко визначено, що електродепо та інші виробничі будівлі метрополітенів мають розташовуватися лише в промислових зонах міст. А планування нових гілок і станцій має обов’язково відповідати актуальній містобудівній документації - генпланам та детальним планам територій”, - написав він на своїй сторінці у Facebook.

Парцхаладзе розповів, що сьогодні на 1 лінію метро в середньому приходиться 1-2 електродепо в залежності від довжини цієї лінії. Якщо, наприклад, вона складає до 20 км, то необхідно передбачати 1 електродепо. Якщо більше 20 км або знаходиться на перетині водойм - 2 електродепо, якщо більше 40 км - 3 електродепо.

Окрім цього, слід дотримуватися визначеної відстані від крайніх паркових колій електродепо та колій службово-з’єднувальних гілок до житлової забудови - не менше 100 м.

Норма стосується нового будівництва ліній і станцій метро.

Новий ДБН розроблений ДП “Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій” на заміну чинного наразі ДБН з 2010 року. Нові норми опубліковані і вступають в дію з 1 вересня 2019 року.