Більше половини киян сплачують за електроенергію через інтернет

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
rozetka

Близько 650 тисяч киян із мільйона домогосподарств столиці у липні використали для розрахунків за спожиту електроенергію дистанційні інструменти сплати. Переважна більшість з них – 420 тисяч – користуються онлайн-банкінгом та інтернет-системами оплати. Про це повідомила прес-служба «Київських енергетичних послуг».

На другому місці за популярністю у киян Особистий кабінет на сайті «Київських енергетичних послуг» - ним користуються для сплат 123 тисячі киян.

Третє місце посідають термінали самообслуговування. Ними користуються 107 тисяч киян.

Для порівняння, у червні дистанційно сплатили за електроенергію 605 тисяч побутових клієнтів.

«Ми бачимо постійний зріст популярності дистанційних інструментів, які компанія робить максимально зручними та ясними для клієнта, - зазначає директор «Київських енергетичних послуг» Віктор Мельников. – Особливо це важливо зараз, коли одразу два центри обслуговування зачиняються на ремонт з 5 вересня до 1 листопада. Наші клієнти мають можливість користуватися послугами електропостачальника на відстані – більшість питань можна вирішити телефонним дзвінком до контакт-центру чи повідомленням на Facebook».

У компанії нагадали, що перша черга оновлення центрів обслуговування розпочнеться вже 5 вересня і триватиме два місяці. Побутовим клієнтам необхідно буде скоригувати свої плани щодо відвідання центрів обслуговування на вул. Драгоманова, 40-з та Юрія Іллєнка, 31. Для зручності на офіційному сайті «Київських енергетичних послуг» працює сервіс попередньої реєстрації, що дозволяє чітко визначити дату і час відвідання спеціалістів компанії. Побутові клієнти можуть обрати будь-який інший центр обслуговування.