На українських дорогах робитимуть протизасліплювальні екрани для зменшення аварійності

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
свето-барьер

Для підвищення безпеки на дорогах в Україні вже можна передбачати протизасліплювальні екрани на розділювальних смугах трас. Відповідна норма міститься у нових змінах у ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво”. Вони набрали чинності з 1 вересня цього року і розповсюджуються на будівництво нових, а також реконструкцію та капремонт існуючих трас.

Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

«Використання протизасліплювальних екранів допоможе зменшити аварійність на дорогах у темний час доби. Як свідчить досвід європейських країн, після встановлення протизасліплювальних екранів, кількість ДТП там зменшилася у середньому на 25%. Тому, щоб підвищити безпеку на наших дорогах, у нових змінах у ДБН ми передбачили можливість влаштування протизасліплюваних екранів на розділювальних смугах трас», - пояснив Лев Парцхаладзе.

За його словами, протизасліплювальні дорожні екрани встановлюються на роздільних смугах неосвітлених ділянок доріг з двостороннім рухом, щоб захистити учасників дорожнього руху від світла фар зустрічного авто або від стаціонарного освітлення об’єктів.

Ці конструкції також перешкоджатимуть пішоходам переходити дорогу в непередбачених для цього місцях. З метою безпеки та зменшення травматизму, вони виготовлені із поліетилену.

Згідно зі змінами, протизасліплювальні екрани повинні влаштовуватися з урахуванням вимог ДСТУ 8537 “Безпека дорожнього руху. Екрани протизасліплювальні. Загальні технічні умови”.