Забудовники активізують попереднє бронювання квартир для стимулювання продажів

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
Polar

У 2020 році для стимулювання продажів забудовники активізують використання механізму попереднього бронювання квартир за найбільш вигідною для покупця ціною, яка в середньому на 3-5% нижче, ніж на старті продажів.

Про це повідомила директор з маркетингу багатофункціонального житлового комплексу «POLARIS Home & Plaza» Анжеліка Саакян.

За її словами, в умовах підвищеної конкуренції забудовників в пропонованих покупцеві форматах і концепціях житлових комплексів, а також при існуючій різниці між попитом і пропозицією, яка становить близько 40%, такий механізм є додатковою можливістю залучити значну кількість покупців.

Вона повідомила, що, у зв'язку з тим, що ціна на початковій стадії будівництва істотно нижче, ніж на момент введення об'єкта в експлуатацію, то природно більшість потенційних покупців (близько 90%) інвестують в житло протягом першого року будівництва.


«На стадії котловану ціна на квартири в середньому на 20-25% нижче, ніж на момент здачі об'єкта. Але крім цінової привабливості, покупця цікавить якість самого проекту, його наповнення та потенційні можливості. Сучасний покупець прагне до абсолютно нової якості життя, яке можливо реалізувати тільки в концептуально нові проекти житла. Адже крім якості квартир, забудовники створюють ще й додаткові зручності, комфортний стиль життя», - розповіла Анжеліка Саакян.

Вона також зазначила, що на сьогоднішній день більше 30% покупців орієнтовані на придбання квартир в перші 6-9 місяців будівництва, коли вартість квартири вже в середньому на 5% дорожче від початкової. Більш 55-60% інвестують після 12-15 місяців з початку будівництва за ціною на 10-15% вище від первісної вартості і близько 6% вважають за краще здійснювати покупку на завершальній стадії будівництва за максимальними цінами.

«Разом з тим, етап попередньої броні привертає близько 4% покупців через найбільш вигідну ціну на квартири. Для старту проекту така купівельна активність дуже важлива для забудовника», - зазначила Анжеліка Саакян.

Як приклад, експерт розповіла, що в новому багатофункціональному житловому комплексі нового київського формату «live-work-play» - «POLARIS Home & Plaza», старт продажів якого почнеться в кінці лютого, - вже заброньовано понад 70 квартир. Серед них більше 50-ти - це 1-кімнатні і 2-кімнатні.


Підпишись на новини від me3.com.ua