Заступник мера Києва: для будівництва метро на Троєщину потрібно з'єднати три існуючі станції

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
Поворознюк

Перш ніж будувати нову гілку метро на Троєщину, потрібно з'єднати три існуючі станції столичного метро: «Вокзальну», «Лук'янівську» і «Тараса Шевченка».

Про це повідомив перший заступник голови Київської міської держадміністрації Микола Поворозник в інтерв'ю Економічній правді.

Заступник столичного голови зазначив, що міська влада спочатку розглядала варіант будівництва першої черги нової гілки метрополітену від станції метро "Тараса Шевченка" по відкритій частині до Русанівських садів. Однак наразі станція "Тараса Шевченка" завантажена приблизно на 97 відсотків. Тому неможливо додати туди пасажиропотік з усієї Воскресенки і Троєщини.

«Будівництво "метро на Троєщину" потрібно починати із станції метро "Вокзальна". Спершу треба з'єднати "Вокзальну", "Лук'янівську" і "Тараса Шевченка". Після того вже не буде різниці, у який бік тягнути метро — Жулян чи Троєщини», - наголосив Микола Поворозник.