В Київській міській держадміністрації роз’яснили як отримати містобудівні умови і обмеження

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
Масив-1024x713

У Департаменті містобудування та архітектури Київської міської держадміністрації пояснили, на що звернути увагу при подачі заявки на отримання містобудівних умов та обмежень (МУО). Зокрема, про типові помилки  розповів заступник директора Департаменту – начальник управління адміністративних послуг Юрій Тацій на своїй сторінці у Facebook.

«Як виявилось, багато киян роблять помилки саме на етапі подачі документів до ЦНАПу. Тому спершу перед подачею документів потрібно перевірити, яке функціональне призначення ділянки і чи відповідає воно намірам будівництва», – зазначив Юрій Тацій.

За його інформацією, щоб отримати містобудівні умови та обмеження для будівництва чи реконструкції, спершу потрібно обрати свою ділянку на сайті містобудівного кадастру. Там необхідно перевірити функціональне призначення території згідно із діючим Генеральним планом та детальним планом території. У разі, якщо цільове призначення землі не відповідає вашим планам, містобудівні умови та обмеження згідно з чинним законодавством видавати не можна.

«Наступний етап – визначення призначення будівлі. Знову ж таки, споруди бувають різних типів: адміністративні, складські, житлові тощо. Призначення будівлі залежить і від функціонального призначення ділянки: адміністративну будівлю, наприклад, не можна зводити на території, яка призначена для ведення сільського господарства. Визначити функцію споруди необхідно і для того, щоб отримати містобудівні умови та обмеження відповідно до норм, які стосуються певного виду будівель», – наголосив Юрій Тацій.

Після цього необхідно підготувати пакет документів разом із заявою у довільній формі для отримання містобудівних умов та обмежень. Тільки перевіривши відповідність намірів будівництва функціоналу ділянки чи споруди можна подавати документи на отримання МУО. Для цього необхідно підготувати наступні документи:

- заяву в довільній формі;

- топографо-геодезичні вишукування у масштабі 1:2000;

- документи права власності на земельну ділянку або на нерухоме майно.

«Якщо ваше право власності на нерухоме майно зафіксоване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, то документи подавати не обов’язково – працівники Департаменту містобудування та архітектури самостійно візьмуть витяг», – повідомив Юрій Тацій.

Заявки подаються через ЦНАП і розглядаються у Департаменті впродовж 10 днів після надходження. Далі заявник отримує або містобудівні умови та обмеження, або обґрунтування, чому не можливо надати МУО. До речі, всі зауваження можна виправити і подати заявку ще раз. Розгляд заявок напряму залежить від того, наскільки чітко їх оформили.