Четверта гілка метро в Києві може з’явитись вже за 5-7 років

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
metro-троя

Комунальна організація «Київгенплан» опублікувала поточний варіант розвитку «Подільсько-Воскресенської» лінії (ПВЛ) столичного метрополітену, яка буде проходити від ж/м Троєщина до Окружної дороги. Її протяжність становитиме 31 км та вона матиме 22 станції.

В організації вважають, що звести одночасно лінію метрополітену такої протяжності та з такою кількістю станцій в наших реаліях практично не можливо. Тому будівництво та запуск ПВЛ передбачається по окремим пусковим комплексам.

Зокрема, упродовж 5-7 років передбачається запустити перший пусковий комплекс, який буде складатися з 5 станцій:

- Райдужна;

- Труханів Остров;

- Суднобудівна;

- Подільська;

- Глибочицька.

Далі, на другому етапі, який триватиме 20 років (до 2040 року) додатково до першого пускового комплексу передбачається звести 13,8 км лінії руху метрополітену та влаштувати 12 станцій:

- М. Цветаєвої;

- М. Закревського;

- С. Лифаря;

- Т. Драйзера;

- В. Маяковського;

- Бульвар Перова;

- С. Стальського;

- Братиславська;

- Затока Десенка;

- Площа Перемоги;

- Південний Вокзал;

- Солом’янська площа.

До кінця 2040 року на ПВЛ буде налічуватися 17 станцій, а протяжність лінії становитиме 21,0 км.

На більш далеку перспективу (етап 40-50 років) передбачається влаштувати ще п’ять станцій:

- Чоколівська;

- Аеропорт;

- Кільцева дорога на правому березі;

- Академіка Курчатова;

- вул. Кіото на лівому березі.

Після цього протяжність ПВЛ на перспективу збільшиться на 10 км.