Комунальна організація «Київгенплан» опублікувала поточний варіант розвитку «Подільсько-Воскресенської» лінії (ПВЛ) столичного метрополітену, яка буде проходити від ж/м Троєщина до Окружної дороги. Її протяжність становитиме 31 км та вона матиме 22 станції.
В організації вважають, що звести одночасно лінію метрополітену такої протяжності та з такою кількістю станцій в наших реаліях практично не можливо. Тому будівництво та запуск ПВЛ передбачається по окремим пусковим комплексам.
Зокрема, упродовж 5-7 років передбачається запустити перший пусковий комплекс, який буде складатися з 5 станцій:
- Райдужна;
- Труханів Остров;
- Суднобудівна;
- Подільська;
- Глибочицька.
Далі, на другому етапі, який триватиме 20 років (до 2040 року) додатково до першого пускового комплексу передбачається звести 13,8 км лінії руху метрополітену та влаштувати 12 станцій:
- М. Цветаєвої;
- М. Закревського;
- С. Лифаря;
- Т. Драйзера;
- В. Маяковського;
- Бульвар Перова;
- С. Стальського;
- Братиславська;
- Затока Десенка;
- Площа Перемоги;
- Південний Вокзал;
- Солом’янська площа.
До кінця 2040 року на ПВЛ буде налічуватися 17 станцій, а протяжність лінії становитиме 21,0 км.
На більш далеку перспективу (етап 40-50 років) передбачається влаштувати ще п’ять станцій:
- Чоколівська;
- Аеропорт;
- Кільцева дорога на правому березі;
- Академіка Курчатова;
- вул. Кіото на лівому березі.
Після цього протяжність ПВЛ на перспективу збільшиться на 10 км.