Довідку про найменування чи перейменування вже можна отримати онлайн. Про це повідомив заступник директора Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації, начальник управління адміністративних послуг Юрій Тацій на своїй сторінці у Facebook.
«На сайті містобудівного кадастру відкрилась можливість подачі заявки на отримання такої довідки в електронному вигляді», - написав він.
Посадовець також пояснив, для чого потрібен цей документ. За його словами, зазвичай довідка про найменування або перейменування вулиці необхідна для здійснення нотаріальних дій з нерухомістю або внесення змін у правовстановлюючі документи.
«Її отримання займає всього кілька днів, і для цього не потрібно виходити з дому. Громадянам необхідно зайти на сайт містобудівного кадастру і спочатку ознайомитись з порядком оформлення заявки у вкладці «Інструкції». Після цього обрати розділ «Послуги» і натиснути на потрібну послугу, далі - ввести відповідні дані й надіслати електронний запит», - зазначив Юрій Тацій.
Для підготовки заявки потрібний електронний цифровий підпис або Bank ID.