
«На сайті містобудівного кадастру відкрилась можливість подачі заявки на отримання такої довідки в електронному вигляді», - написав він.
Посадовець також пояснив, для чого потрібен цей документ. За його словами, зазвичай довідка про найменування або перейменування вулиці необхідна для здійснення нотаріальних дій з нерухомістю або внесення змін у правовстановлюючі документи.
«Її отримання займає всього кілька днів, і для цього не потрібно виходити з дому. Громадянам необхідно зайти на сайт містобудівного кадастру і спочатку ознайомитись з порядком оформлення заявки у вкладці «Інструкції». Після цього обрати розділ «Послуги» і натиснути на потрібну послугу, далі - ввести відповідні дані й надіслати електронний запит», - зазначив Юрій Тацій.
Для підготовки заявки потрібний електронний цифровий підпис або Bank ID.