Киянам повернули 30 млн грн за неякісні житлово-комунальні послуги

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
11

У цьому році житлово-комунальна інспекція Києва обстежила низку житлових будинків через скарги і зауваження мешканців міста, що стосуються якості житлово-комунальних послуг. За результатами інспекцій виконавці усували недоліки або робили перерахунок, сума якого склала майже 30 млн грн. Про це повідомила пресслужба Київської міської державної адміністрації з посиланням на заступника голови КМДА Петра Пантелеєва.

«Із початку року муніципальна інспекція провела 2011 обстежень і перевірок житлових будинків на якість послуг. Зокрема, це перевірки планові та за зверненнями киян», — сказав Петро Пантелеєв.

Протягом року інспекція провела низку перевірок неякісного утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, надання послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, якість підготовки до осінньо-зимового періоду в житлових будинках, а також обстежила дитячі ігрові майданчики.

За результатами спільних перевірок виправлено недоліки та здійснено перерахунок споживачам.

«Актуальними завданнями для інспекторів зараз є належна температура опалення. Тому вони моніторять звернення, що надходять до виконавців послуг через Центральну диспетчерську службу з питань ЖКГ — 1557, а також на сторінку у соцмережі Facebook (https://www.facebook.com/gk.ins.16)», — підкреслив Петро Пантелеєв.