У 2021 році виконавці послуг перерахували киянам за неякісно надані послуги 47,3 млн грн. Про це свідчать підсумкові дані роботи житлово-комунальної інспекції міста Києва. Зокрема, перерахунок був виконаний компаніями, що здійснюють обслуговування будинків та прибудинкових територій у частині прибирання місць загального користування та прибирання дворів, а також технічного обслуговування ліфтів.
Усього проведено 2 012 планових контрольних заходів та 618 позапланових контрольних заходів за зверненнями громадян.
За зверненнями громадян щодо неналежно наданих послуг із централізованого опалення та гарячого водопостачання та результатами контрольних заходів виконавцями послуг проведено перерахунки на загальну суму 1 374 тис. грн.
Однак, як зазначили у Київській міській держадміністрації, у питанні перерахунку за послугу опалення необхідно враховувати всі технічні фактори, зокрема, і стан помешкань та відсутність втручання в будинкову систему теплопостачання з боку мешканців. Оскільки часто комунальні та інші служби фіксують випадки збільшення опалювальної площі квартири, винесення систем опалення на балкони тощо. Це розбалансовує систему будинку і призводить до того, що в одних помешканнях тепла недостатньо, а в інших – надміру.