Житлової комплекс /Чайка\ оголосив про перший за свою 13 річну історію ребрендинг. Було обрано нову комунікаційну плаформу: /Я вдома\, розроблено новий візуальний стиль та оновлено логотип.
Як розповіли в компанії «Омокс», яка є забудовником житлового комплексу, були проведені опитування, анкетування та інтерв'ю, на підставі яких встановили головні емоційні інсайти, за якими люди обирають житловий комплекс /Чайка\.
«Результат нас приємно здивував
! Якщо в більшості випадків люди обирають інші житлові комплекси тому, що "зручно", "близько до метро" або "гарне співвідношення ціна/якість" (тобто виходячи, в основному, з раціональних міркувань), то ті люди, які обрали житловий комплекс /Чайка\, відзначали, що "тут вони відчувають себе /вдома\», - наголосили в компанії «Омокс».
Виходячи з отриманих даних, в основу посилів, які несе брендинг, лягла одна з найсильніших людських емоцій, - коли я в житловому комплексі /Чайка\ - /Я вдома\. І нове позиціонування передбачає розвиток саме цього емоційного зв'язку з потенційними мешканцями житлового комплексу /Чайка\.
«Фірмові елементи / \ символізують дах будинку, пояснюючи, що коли я в ЖК /Чайка\ - /я вдома\. ЖК /Чайка\ - це саме те місце, де почуваєш: /Я вдома\!», - наголосили в компанії.
У компанії «Омокс» нагадали, що ЖК /Чайка\ - це найбільший кондомініум Європи, який має вже 13-річну історію і нині складається з 33 будинків та 40 об’єктів інфраструктури, розташованих на 39 Га території. Житловий комплекс налічує понад 12 000 мешканців та сотні співробітників.