Компанія ДТЕК закликала киян відрізняти електромонтерів та контролерів від шахраїв

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
електрик

Компанія ДТЕК Київські електромережі повідомила про випадки, коли під виглядом співробітників сервісних служб столиці до будинків і квартир киян проникають зловмисники. У зв’язку з цим ДТЕК надала поради щодо того, як відрізняти справжніх електромонтерів та контролерів від шахраїв.

Як зазначили у прес-службі ДТЕК Київські електромережі, киянам слід взяти до уваги, що з березня 2018 року компанія «Київенерго» більше не обслуговує жителів столиці. Тому всі, хто представляється від її імені, – це потенційні шахраї. Таких людей в будинки і квартири пускати точно не варто.

Щоб убезпечити себе та своє майно, попередити виникнення подібних випадків у майбутньому, потрібно знати, як упізнати співробітника ДТЕК Київські електромережі.

Існує тільки дві категорії робітників компанії ДТЕК Київські електромережі, які можуть приходити в будинки і квартири клієнтів. Це контролери та електромонтери.

  1. Контролери – це співробітники, які з певною періодичністю фіксують показання лічильників клієнтів. Ці фахівці не зобов'язані носити спецодяг компанії ДТЕК Київські електромережі. Але повинні обов'язково із собою мати посвідчення співробітника ДТЕК Київські електромережі. Воно містить: логотип компанії, номер, ПІБ, фотографію співробітника, його посаду, печатку і термін дії посвідчення.


Якщо такого посвідчення немає, то клієнт має всі підстави не допускати таку людину до власної оселі. Коли з документами все гаразд, то клієнт відповідно до законодавства зобов'язаний надати контролеру доступ до лічильника.

  1. Електромонтери, які займаються підключеннями (відключеннями), заміною лічильників і наданням інших послуг, пов'язаних із розподілом електроенергії. Такі фахівці повинні бути в спецодязі (куртка) з логотипом ДТЕК Київські електромережі. Також вони повинні із собою мати посвідчення співробітника ДТЕК Київські електромережі, яке містить: логотип компанії, номер, ПІБ, фотографію співробітника, його посаду, печатку і термін дії посвідчення.


Якщо такого посвідчення немає, то клієнт має всі підстави не допускати цю людину до свого будинку.

Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно перед вами представник сервісної служби, слід звернутися до поліції.