Кандидат на посаду мера столиці обіцяє замість повноцінного метро на Троєщину ерзац-варіант

Підписуйтесь на Telegram канал МЕтри
метро-троя

Народний депутат України, член фракції "Слуга народу" Олександр Ткаченко, який нещодавно розпочав шлях кандидата на посаду очільника Київської міської держадміністрації, заявив, що замість повноцінного метро на столичний житловий масив Троєщина варто збудувати, так зване, наземне метро. При цьому, перший потяг такого метро може бути запущено на Троєщину вже до кінця 2020 року.

За словами претендента на посаду столичного голови, від вже існуючої міської електрички запропоноване наземне метро відрізнятиметься новим рухомим складом та роботою з 6:00 до 24:00 години з передбачуваними інтервалами.

Народний депутат вважає, що наземне метро на базі існуючої залізничної та трамвайної інфраструктури, за наявності фахового підходу - це розумний проект, в розумні строки, за розумні гроші.

«Це лінія з 25-ти зупинок, яка поєднає Троєщину з Борщагівкою через Центральний залізничний вокзал. Тільки сім зупинок проходитимуть крізь саму Троєщину. Починаючи з вул.Милославської буде використано лінії швидкісного трамваю до станції “Троєщина”, далі маршрут виходить на залізну дорогу, через Лівобережну - Березняки на Видубичі і Либідську прямує до ЗД Вокзалу, де знову буде використано лінію швидкісного трамваю через Політехнічну до Борщагівської з кінцевою зупинкою на Кільцевій. (деталі на малюнку зі схемою)», - написав Олександр Ткаченко на своїй сторінці в Facebook.

Народний депутат зазначив, що разом з інститутом КиївДІПРОТРАНС вже опрацював перелік необхідних для будівництва об’єктів. А саме:
- будівництво нових станцій “Либідська” і “Протасів Яр”.
- реконструкція існуючих станцій: “Троєщина-2”, “Лівобережна”, “Дарниця” “Лівий берег”, “Видубичі” і “Північна”.
- реконструкція 2-х електродепо (ім.Т.Шевченка на Борщагівці та на вул.Милославській на Троєщині).
- примикання лівобережної та брощагівської ліній швидкісного трамваю до залізниці.
- відгалуження на Березняках.
- понижені залізничні платформи на п’яти станціях.